Dlouhodobá údržba systému
Naše zkušenost jasně říká, že získáním certifikátu mnoho práce teprve začíná, neboť se organizace musí postarat o proces údržby a rozvoje zavedeného systému řízení. Bez pravidelné údržby by systém nemohl efektivně sloužit interním potřebám organizace a plnit požadavky certifikovaných norem.
Svým zákazníkům nabízíme outsourcing služeb v oblasti údržby zavedených systémů. Tato forma je vhodná především pro organizace, které nejsou schopny personálně zajistit některé činnosti v systému. Součástí služeb mohou být:
- Interní audity (příprava, realizace, zpracování výstupů);
- návrh na zlepšení systému řízení
- aktualizace dokumentace;
- aktualizace záznamů (cíle, přezkoumání vedením, plán školení, atd.);
- související školení;
- příprava na audity prováděné certifikační organizací
- účast na dozorovém/recertifikačním auditu